چارپاور

سایت تخصصی شارژر و پاوربانک 
​​​​​
013-32015674
​​​​​

۰
محصولات تحفیف دار
راهنمای خرید
خرید اقساطی

خرید بهترین کابل شارژ سامسونگ + 3 نکته طلایی

خرید بهترین کابل شارژ سامسونگ

 

بهترین کابل شارژ سامسونگ + لیست + 3 نکته طلایی

 

امروزه کابل‌های شارژ موجود در بازار از تنوع بالایی برخوردارند و انتخاب یک کابل که هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد و هم به حفظ سلامت باتری دستگاهمان کمک کند، می‌تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل در این مقاله لیستی از بهترین کابل‌های شارژ که برای گوشی‌های سامسونگ مناسب هستند، تهیه کردیم تا بتوانید بهترین کابل شارژ متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

 

قبل از خرید کابل شارژ لازم است به 3 نکته طلایی دقت کنیم تا بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشیم.

 

نکات طلایی خرید بهترین کابل شارژ سامسونگ

 

  1. توان: توان یا قدرت خروجی کابل شارژ، که با واحد وات (W) اندازهگیری میشود، نشاندهنده حداکثر توانی است که کابل میتواند از شارژر به دستگاه شما منتقل کند. برای انتخاب کابل با توان مناسب لازم است بدانید که گوشی شما، به چه توان شارژی نیاز دارد.

 

  1. طول: کابلهای شارژ در طولهای مختلف برای استفاده در منزل، محل کار، ماشین و یا استفاده از پاوربانک موجود هستند. هنگام انتخاب طول مناسب لازم است، به نوع استفاده‌‌تان توجه داشته باشید.

 

 

  1. تکنولوژی شارژ: امروزه تجهیزات شارژ از فناوریهای مختلفی برای افزایش سرعت و ایمنی شارژ استفاده می‌کنند که برخی از این‌ تکنولوژی‌ها عبارتند از PD, QC, AFC و ... . بهتر است قبل از خرید ، پشتیبانی کابل از تکنولوژی‌ مورد نظر را، مورد بررسی قرار دهیم.

 

  • کابل شارژ (یکسر USB A ( L به Type-C طول 1.2 متر مک دودو Mcdodo مدل CA-3340 توان 100 وات

 

بهترین کابل شارژ سامسونگ مک دودو

 

کابل شارژ یکسر L  یا کابل شارژ گیمینگ USB به Type-C از برند مک دودو، یک کابل شارژ مقاوم و باکیفیت است که با توان 100 وات، گوشی شما را با سرعت فوق العاده‌ای شارژ می‌کند. طول این کابل 120 سانتی متر است و یک نشانگر LED زیبا نیز در طراحی آن به کار رفته است.

مهم ترین ویژگی این کابل شارژ سرعت فوق العاده بالا و طراحی منحصر به فرد آن است که باعث می‌شود در هنگام شارژ کردن گوشی، بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

 

 

خرید کابل شارژ (یکسر USB A ( L به Type-C طول 1.2 متر مک دودو Mcdodo مدل CA-3340 توان 100 وات

 

 

  • کابل شارژ Type-C به Type-C طول 100 سانتی متر شیائومی Xiaomi مدل Type-C To Type-C 6A  توان 210 وات سر جعبه/ سر کارتن

 

خرید بهترین کابل شارژ سامسونگ شیائومی

 

اگر به دنبال یک کابل شارژ اورجینال و اصلی هستید، که سرعت شارژ بالایی داشته باشد، این کابل Type-C  به Type-C شیائومی یکی از بهترین‌هاست که برای انتقال اطلاعات هم مناسب است. این کابل شارژ اورجینال، توان 210 وات دارد و سوپر فست است. همچنین حداکثر جریان 6 آمپر را از خود عبور می‌دهد و قابلیت انتقال دیتا با سرعت 480  مگابیت در ثانیه دارد. شما می‌توانید این کابل 100 درصد اورجینال را از مارکت تخصصی تجهیزات شارژ چارپاور تهیه کنید.

 

 خرید کابل شارژ Type-C به Type-C طول 100 سانتی متر شیائومی Xiaomi مدل Type-C To Type-C 6A  توان 210 وات سر جعبه/ سر کارتن

 

  • کابل شارژ Type-C به Type-C طول 1.5 متر مک دودو Mcdodo مدل CA-313 توان 65 وات

بهترین کابل شارژ سامسونگ مک دودو Mcdodo

 

 

کابل شارژ Ca-313 از برند مک دودو، یکی دیگر از کابل‌های Type-C به Type-C باکیفیت و پرفروش است. طول این کابل شارژ 150 سانتی متر بوده و متریال بسیار باکیفیتی دارد. جنس کابل از آلیاژ آلومینیوم و روکش آن از نایلون بافته شده است که این کابل را در برابر خم شدگی، پارگی و .. مقاوم تر می‌کند.

حداکثر توان شارژ این محصول 65 وات ساعت است، از تکنولوژی شارژ PD  و شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و برای انتقال دیتا نیز مناسب است.

 

خرید کابل شارژ Type-C به Type-C طول 1.5 متر مک دودو مدل CA-313 توان 65 وات

 

  • کابل شارژ USB-A به  Type-C/Lightning/Micro طول 100 سانتی متر ترکا TREQA توان 100 وات

 

بهترین کابل شارژ سامسونگ ترکا

 

کابل شارژ ترکا TREQA مدل  CA-880، یک کابل شارژ سه سر است که می‌توانید از آن برای انواع دستگاه‌ها با 3  نوع پورت Type-C، Micro و lightning استفاده کنید. این کابل شارژ سه کاره، از تکنولوژی شارژ سریع QC5.0 پشتیبانی می‌کند و با توان 100 وات ساعت، یک کابل سوپر فست شارژ است. این کابل همچنین برای انتقال دیتا مناسب است و فوق العاده کاربردی و باکیفیت است.

 

خرید کابل شارژ USB-A به Type-C/Lightning/Micro طول 100 سانتی متر ترکا TREQA مدل CA-880 توان 100 وات 

 

  • کابل شارژ USB به Type-C طول 1 متر باسئوس Baseus مدل CAKF000101 توان 66 وات

 

بهترین کابل شارژ سامسونگ باسئوس

 

این کابل شارژ از برند باسئوس Baseus  از متریال باکیفیتی تهیه شده و طراحی منحصر به فردی دارد. توان خروجی این کابل باسئوس 66 وات ساعت و طول آن 100 سانتی متر است که برای استفاده روزمره مناسب می‌باشد. این کابل قابلیت انتقال دیتا با سرعت بالا یعنی 480  مگابیت در ثانیه دارد. مهم ترین ویژگی که این محصول را از سایر کابل‌ها متمایز می‌کند طراحی خاص آن است که به افزایش مقاومت و طول عمر آن کمک می‌کند.

 

خرید کابل شارژ USB به Type-C طول 1 متر باسئوس Baseus مدل CAKF000101 توان 66 وات

 

جمع بندی:
 

قطعا انتخاب بهترین کابل شارژ سامسونگ می‌تواند  پر اهمیت باشد. در اینجا فقط 5 مدل از بهترین کابل‌های شارژ موجود در فروشگاه اینترنتی چارپاور را به همراه مشخصات دقیق‌شان معرفی کردیم.

شما می‌توانید برای مشاهده تنوع بیشتر کابل شارژ قابل استفاده برای انواع گوشی به خصوص سامسونگ، که همگی از نظر کیفیت و کارایی تایید شده هستند را مشاهده کنید.

 

مشاهده، بررسی و خرید انواع کابل شارژ

 

امیدواریم این مطلب برای شما همراهان عزیز مفید بوده باشد.

 

مطالعه بیشتر: انواع کابل شارژ، کاربرد ها و نکات خرید - راهنمای انتخاب

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش