چارپاور

سایت تخصصی شارژر و پاوربانک 
​​​​​
013-32015674
​​​​​

۰
محصولات تحفیف دار
راهنمای خرید
خرید اقساطی

لوازم جانبی که هر کسی دوست دارد هدیه بگیرد!

خرید لوازم جانبی برای هدیه

 

لوازم جانبی که هر کسی دوست دارد هدیه بگیرد!

 

هدیه دادن، یکی از زیباترین راه‌ها برای ابراز احساسات و محبت به عزیزانمان است. انتخاب هدیه مناسب، می‌تواند به یاد ماندنی‌ترین لحظات را برای فرد هدیه دهنده یا گیرنده رقم بزند و همچنین احساس محبت، توجه و ارزشمندی را به خوبی به طرف مقابل منتقل کند. امروزه لوازم جانبی یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای هدیه دادن هستند چرا که در زندگی روزمره کاربرد دارند و دارای بازه قیمتی متنوع نیز هستند. در این مقاله قصد داریم 8 نمونه ازبهترین لوازم جانبی مناسب هدیه و برای هر سلیقه را معرفی و بررسی کنیم. شما می‌توانید از این لیست برای خرید هدیه تولد، خرید هدیه برای روز مادر، خرید هدیه برای دوست، خرید هدیه برای خانم ها، خرید هدیه برای آقایان و به طور کلی خرید هدیه خاص با توجه به نیاز طرف مقابل استفاده کنید تا بهترین انتخاب را برای عزیزان خود داشته باشید.

 

خرید بهترین لوازم جانبی برای هدیه

 

ما در این مقاله انواع لوازم جانبی برای هدیه مثل لوازم جانبی خودرو، لوازم جانبی موبایل، گجت‌های خاص، تجهیزات شارژ و ... را معرفی می‌کنیم که بتوانید با توجه به علایق طرف مقابلتان بهترین انتخاب را داشته باشیم.

 

1. لوازم جانبی ماشین برای هدیه

 

 *هولدر و شارژر وایرلس C10 توان 15 وات

 

خرید لوازم جانبی برای هدیه - هولدر ماشین

 

اولین مورد این لیست لوازم جانبی، هولدر و شارژر وایرلس C10 است. طراحی خاص و قابلیت‌های کاربردی این محصول، آن را به گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن تبدیل کرده است. این هولدر و شارژر وایرلس دارای سنسور هوشمند است به طوری که به محض قرار گرفتن گوشی رو به روی آن به طور اتوماتیک باز شده و به طور اتوماتیک هم بسته می‌شود. این هولدر طراحی شفاف دارد، روی دریچه کولر نصب می‌شود و قابلیت تنظیم زاویه دید 360 درجه دارد. شارژر وایرلس و هولدر C10 برای گوشی از سایز 146 میلی متر تا 165 میلی متر قابل استفاده است.

 

*شارژر فندکی فست شارژ و فرستنده FM ارلدام Earldom مدل M62 توان 20 وات

 

خرید لوازم جانبی برای کادو - شارژر فندکی

 

اگر قصد خرید شارژر فندکی برای هدیه دارید، شارژر فندکی ارلدارم مدل M62، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود چرا که علاوه بر دو پورت خروجی USB-A و USB-C و توان خروجی 20 وات، دارای قابلیت پخش موسیقی از روی فلش مموری، قابلیت مکالمه، قابلیت پخش رادیو و نورپردازی زیبا و هفت رنگ است. این شارژر با دوام و کاربردی قطعا هدیه‌ای به یادماندنی برای عزیزانتان خواهد شد.

 

مشاهده، بررسی و خرید انواع شارژر فندکی

 

2. خرید گجت چند کاره خاص برای کادو

 

*شارژر وایرلس، چراغ خواب و اسپیکر مدل BT2301

 

خرید گجت ترند برای هدیه

 

گجت 3 کاره مدل BT2311، یکی از ترندترین و کاربردی‌ترین گجت‌های روز بازار است. با هدیه دادن این گجت به عزیزانتان، شما نه تنها یک قطعه دکوراتیو مینیمال و زیبا، بلکه یک شارژر وایرلس، اسپیکر بلوتوثی و چراغ خواب با نورپردازی هفت رنگ را هدیه داده‌اید. این محصول، توان شارژ وایرلس 15 وات دارد و یک اسپیکر بلوتوثی با برد 10 متر، ورژن بلوتوث 5.2 و کیفیت صدای مناسب است. از دیگر قابلیت‌های این گجت مجهز بودن آن به Radio FM می‌باشد.

 

*شارژر بی سیم چندکاره موکسوم Moxom مدل MX-HC119 WL توان 15W

 

خرید لوازم جانبی برای کادو - شارژر بیسیم

 

این شارژر بیسیم موکسوم، دارای 3 درگاه برای شارژ وایرلس گوشی، ایرپاد و ساعت هوشمند به صورت همزمان است. طراحی شیک و مینیمال این شارژر، پشتیبانی از تکنولوژی‌های Mag Safe  و QI و همچنین کیفیت ساخت آن باعث شده که به یکی از محبوب‌ترین شارژرهای چند کاره در بازار ایران تبدیل شود.

 

مشاهده، بررسی و خرید انواع شارژر بی سیم

 

3. خرید هدفون، هدست و هندزفری برای کادو

 

*هدفون - هدست بلوتوثی P101

 

خرید هدفون برای هدیه

 

هدفون بلوتوثی P101 یکی از هدفون‌های پرطرفدار و مقرون به صرفه است که استفاده از نورپردازی RGB در طراحی آن، زیبایی آن را دو چندان کرده است. این هدفون بلوتوثی قابلیت اتصال با AUX نیز دارد و برای مکالمه، گوش دادن به موسیقی و ... کاملا مناسب است. این هدفون همچنین قابلیت تا شدن دارد در نتیجه به راحتی قابل حمل است.

 

*هندزفری بلوتوثی، ترو وایرلس ایرپادز Aukey مدل ep-t10

 

خرید هندزفری برای کادو

 

Aukey یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم جانبی الکترونیکی است که محصولات متنوع و با کیفیتی ارائه می‌دهد. هندزفری بلوتوثی آکی مدل ep-t10، محصولی است با طراحی زیبا و عملکرد مناسب که برای گوش دادن به موسیقی، پادکست و مکالمات تلفنی مناسب است. این هندزفری بلوتوثی سبک، دارای قابلیت کنترل لمسی است و همچنین یک محفظه سیلیکونی دارد که به به صورت وایرلس نیز شارژ می‌شود.

 

مشاهده، بررسی و خرید انواع هندزفری، هدست و هدفون

 

4. خرید تجهیزات شارژ برای هدیه

 

*پاوربانک لپ تاپ و موبایل کربی Crbe مدل BE-P101 ظرفیت 20000 توان 100 وات

 

خرید پاور بانک لپ تاپ برای هدیه

 

پاوربانک کربی Crbe مدل BE-P101 یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین پاوربانک‌ها برای هدیه است. این پاوربانک دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر، قابلیت شارژ لپ تاپ ( در صورتی که لپ تاپ قابلیت شارژ با این پاوربانک را داشته باشد)، تکنولوژی سوپر فست شارژ و توان شارژ 100 وات است. این پاوربانک دارای یک درگاه ورودی و 3 درگاه خروجی بوده و با یک عدد کابل همراه تایپ سی برای شما ارسال می‌شود.

 

مشاهده، بررسی و خرید انواع پاوربانک لپ تاپ

مشاهده، بررسی و خرید انواع پاوربانک

 

* شارژر بی سیم پرووان ProOne مدل PWL800 توان 15W

 

خرید لوازم جانبی برای هدیه شارژر وایرلس

 

اخرین مورد از لیست لوازم جانبی برای هدیه، این شارژر بیسیم پرووان است که طراحی مینیمال و وزن سبکی دارد. همچنین نور پردازی جذاب و زیبا، حلقه پلاستیکی جهت جلوگیری از لیز خوردن گوشی و متریال آلومینیومی جهت کنترل دمای باتری گوشی و قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های این شارژر وایرلس است که آن را به گزینه ای مناسب برای کادو دادن تبدیل کرده است.

 

معیارهای انتخاب لوازم جانبی برای هدیه

 

در اینجا چند فاکتور مهم برای خرید بهترین  لوازم جانبی برای کادو را آورده‌ایم.

 

خرید بهترین لوازم جانبی برای هدیه

 

  • سلیقه و علایق فرد: مهم‌ترین نکته در انتخاب هدیه، شناخت سلیقه و علایق فرد مقابل است. سعی کنید هدیه‌ای انتخاب کنید که با شخصیت و سبک زندگی او همخوانی داشته باشد.
  • بودجه: بودجه شما در انتخاب هدیه نقش مهمی دارد. در فروشگاه اینترنتی چارپاور می‌توانید گزینه‌های متنوعی را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.
  • کاربردی بودن: سعی کنید هدیه‌ای انتخاب کنید که کاربردی باشد و برای فرد مقابل مفید واقع شود.
  • کیفیت: کیفیت لوازم جانبی بسیار مهم است. سعی کنید محصولاتی با کیفیت بالا و برندهای معتبر را انتخاب کنید.
  • بسته بندی: بسته‌بندی زیبا و شیک می‌تواند به ارزش هدیه شما بیافزاید.

 

ایده‌های خلاقانه برای هدیه دادن لوازم جانبی

 

خرید بهترین لوازم جانبی برای کادو

 

  • بسته بندی سفارشی: با اضافه کردن یک پیام شخصی یا یک یادداشت کوچک، هدیه خود را خاص‌تر کنید.
  • ست کردن لوازم: چندین لوازم جانبی مکمل را با هم ست کنید تا هدیه کامل‌تری داشته باشید.
  • هدیه‌های شخصی سازی شده: با حک کردن نام یا عبارت مورد نظر روی لوازم جانبی، هدیه‌ای منحصر به فرد بسازید.

 

نتیجه گیری

 

انتخاب لوازم جانبی مناسب برای هدیه، نیازمند دقت و توجه به جزئیات است. با در نظر گرفتن سلیقه، بودجه، مناسبت و سایر معیارهای ذکر شده، می‌توانید هدیه‌ای ماندگار و ارزشمند برای عزیزان خود انتخاب کنید.

 

مشاهده، بررسی و خرید انواع لوازم جانبی برای هدیه

 

 

مطالعه بیشتر: خرید پاوربانک خوب در هر بازه قیمتی

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش