چارپاور

سایت تخصصی شارژر و پاوربانک 
​​​​​
013-32015674
​​​​​

۰
محصولات تحفیف دار
راهنمای خرید
خرید اقساطی

خرید پاوربانک خوب در هر بازه قیمتی

خرید پاوربانک

 

خرید پاوربانک خوب در هر بازه قیمتی

 

ضرورت خرید پاور بانک

 

در دنیای امروز وابستگی به دستگاههای الکترونیکی مانند گوشیهای هوشمند، تبلتها، لپتاپها و... به شدت افزایش یافته است. این دستگاهها به ما کمک میکنند تا در هر زمان و مکانی به اطلاعات خود دسترسی داشته و توانایی برقراری ارتباط با دیگران را داشته باشیم، اما یکی از چالشهای بزرگ آنها، تمام شدن باتریشان در مواقعی است که به پریز برق دسترسی نداریم. پاوربانکها، به عنوان منبع انرژی قابل حمل، راه حلی ساده و کارآمد برای حل این چالش هستند و به کاربران این امکان را میدهند که بدون نگرانی از تمام شدن شارژ باتری، از دستگاههای خود استفاده کنند.

پاوربانکها برای شارژ گوشیهای هوشمند و تبلتها در سفرهای طولانی و کمپینگ و تأمین انرژی برای دستگاههای الکترونیکی مانند دوربینهای دیجیتال، هدفونهای بیسیم و... استفاده میشوند همچنین، در مواقع اضطراری مانند قطع برق یا نیاز به شارژ سریع در حین سفر، پاوربانکها میتوانند به عنوان یک منبع انرژی حیاتی عمل کرده و به کاربران کمک کنند تا همیشه مجهز باشند.

پاوربانکها از نظر ظرفیت، اندازه، قابلیت و کاربردها متفاوتاند. شما میتوانید با مطالعه مقاله " انواع پاوربانک و مزایا " با انواع مختلف پاوربانکها آشنا شوید و بهترین پاوربانک را برای خرید انتخاب کنید. ما در ادامه این مقاله قصد داریم به دلایل اختلاف قیمت پاوربانکها بپردازیم و بهترین پاوربانک در هر بازه قیمتی را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

خرید بهترین پاوربانک

 

دلایل اختلاف قیمت پاور بانکها چیست؟

 

دلایل تفاوت قیمت انواع پاور بانک به عوامل متعددی بستگی دارد که میتواند تأثیر بسزایی بر انتخاب و خرید کاربران داشته باشد. در ادامه این دلایل تاثیرگذار بر قیمت پاوربانک را به طور کامل شرح میدهیم تا به شما در خرید بهترین پاوربانک بر اساس نیازتان کمک کند.

 

  1. ظرفیت و نوع باتری

 

ظرفیت پاوربانک، که با واحد (mAh) اندازهگیری میشود، یکی از اصلیترین عوامل تعیینکننده قیمت پاوربانک است. پاوربانکهای با ظرفیت بالاتر معمولاً قیمت بیشتری دارند، زیرا میتوانند انرژی بیشتری ذخیره کنند. همچنین، نوع باتری (لیتیوم یون یا لیتیوم پلیمر) نیز بر قیمت تأثیر میگذارد؛ باتریهای لیتیوم پلیمر معمولاً گرانتر از لیتیوم یونی هستند، اما دارای مزایای خاصی مانند وزن کمتر و ایمنی بیشتر هستند.

 

  1. تکنولوژیهای شارژ

 

پاوربانکهایی که از فناوریهای شارژ سریع مانند Quick Charge یا Power Delivery پشتیبانی میکنند، به دلیل استفاده از قطعات الکترونیکی پیشرفتهتر، قیمت بیشتری دارند.

 

  1. برند

 

کمپانی سازنده، یک عامل مهم در تعیین قیمت پاوربانک است. پاوربانک برندهای شناخته شده مثل سامسونگ، شیائومی، انکر و ... نسبت به نمونههای مشابه خود از نظر مشخصات فنی، قیمت بالاتری دارند. بنابراین بهتر است برای صرفهجویی در هزینه، هنگام خرید پاوربانک، به جای تمرکز صرف بر برند، به کیفیت ساخت و ویژگیهای فنی مانند ظرفیت، توان خروجی، تعداد پورتها، فناوری شارژ سریع و سیستمهای ایمنی توجه کرد.

 

خرید پاور بانک

 

  1. تعداد پورتها و نوع آنها

 

پاوربانکهایی که چندین پورت خروجی دارند، به شما اجازه میدهند چندین دستگاه را همزمان شارژ کنید. پورتهای USB-C با قابلیت شارژ سریع، نسبت به پورتهای USB-A قدیمیتر قیمت بالاتری دارند.

 

  1. امکانات و قابلیتهای اضافه

 

پاوربانکهایی با طراحی خاص و قابلیتهای اضافه، به دلیل هزینههای طراحی و تولید بالاتر، قیمت بیشتری نیز دارند. چراغ قوه، نورپردازی LED،  نمایشگر LCD، کابلهای متصل، پاوربانکهای خورشیدی، طراحی شفاف، جامپ استارتر و... نمونههایی از امکانات خاص پاوربانک هستند.

پاوربانک خورشیدی | پاوربانک چراغدار | پاوربانک کمپینگ | پاوربانک وایرلس

 

  1. گارانتی

 

گارانتی یکی از عوامل مهم در قیمت پاوربانک است، زیرا نشاندهنده اعتماد تولیدکننده به کیفیت محصول و قابلیتهای آن است. پاوربانکهایی که دارای گارانتی طولانیمدت هستند، معمولاً قیمت بالاتری دارند، زیرا این گارانتی تضمین میکند که در صورت بروز مشکل، مشتری میتواند از خدمات تعویض یا تعمیر بهرهمند شود.

 

تا اینجا با مولفههای مهم و تاثیر گذار در قیمت پاوربانک آشنا شدیم. برای معرفی نمونههایی از بهترین پاوربانکها در هر بازه قیمتی با ما همراه باشید.

 

معرفی بهترین پاوربانک تا یک میلیون تومان

 

  1. پاوربانک و کابل دوکاره باسئوس Baseus مدل CALUX-01 ظرفیت 2500 و سرعت 480 مگابیت

 

خرید پاوربانک زیر یک میلیون تومان

 

این محصول کوچک و قدرتمند از برند باسئوس، هم به عنوان یک پاوربانک همراه 2500 میلی آمپری برای گوشی و تبلت شما عمل میکند و هم میتواند از طریق کابل لایتنینگ تعبیه شده در آن، برای انتقال اطلاعات بین دستگاهها استفاده شود. اگر قصد خرید یک پاوربانک کوچک و سبک برای استفاده روزمره دارید، خرید پاوربانک باسئوس مدل CALUX-01 یکی از پیشنهادهای چارپاور به شماست.

 

مشاهده، بررسی و خرید پاوربانک باسئوس مدل CALUX-01

 

  1. پاوربانک ریمکس Remax مدل RPP-96 ظرفیت 10000 توان 10.5 وات اورجینال

 

خرید پاور بانک زیر یک میلیون تومان

 

پاوربانک  ریمکس مدل RPP-96 یک پاوربانک 10000 میلیآمپری است و توان خروجی 10.5 وات، امکان شارژ سریع و  دو درگاه خروجی با قابلیت شارژ همزمان دارد. این پاوربانک با کیفیت به دلیل طراحی جمع و جور و وزن سبک همراه ایدهآلی برای سفر و استفاده روزمره است.

 

مشاهده، بررسی و خرید پاوربانک ریمکس مدل RPP-96

 

  1. پاوربانک مک دودو Mcdodo مدل MC-434 ظرفیت 10000 توان 10.5 وات

 

خرید بهترین پاوربانک زیر یک میلیون تومان

 

یکی دیگر از بهترین پاور بانک های زیر یک میلیون تومان پاوربانک 10000 مک دودو مدل MC-434 است. این پاوربانک توان خروجی 10.5 وات، قابلیت فست شارژ، نمایشگر LCD برای نمایش میزان شارژ باتری و دو درگاه خروجی با قابلیت شارژ همزمان دارد. این پاور بانک مک دودو همچنین مجهز به IC هوشمند برای محافظت از دستگاه شماست.

 

مشاهده، بررسی و خرید پاوربانک مک دودو مدل MC-434

 

معرفی بهترین پاوربانک از یک تا دو میلیون تومان

 

  1. پاوربانک ریمکس Remax مدل RPP-129 ظرفیت 20000 توان 22.5 وات اورجینال

 

خرید پاوربانک از یک تا دو میلیون تومان

 

پاور بانک اورجینال ریمکس مدل RPP-129، بدنهای آلومینیومی دارد و مجهز به یک نمایشگر LCD برای نمایش میزان شارژ باتری میباشد. این پاوربانک 20000، از فناوریهای شارژ شاریع PD و QC  پشتیبانی میکند و قابلیت شارژ سریع همزمان 3 دستگاه از طریق 3 پورت خروجی را داراست. این پاوربانک باکیفیت و جمع و جور ریمکس برای استفاده در سفر و روزمره مناسب است.

 

مشاهده، بررسی و خرید پاوربانک ریمکس مدل RPP-129

 

  1. پاوربانک وایرلس هترون Hatron مدل HPB1090PQW Wireless ظرفیت 10000 توان 22.5 وات

 

خرید پاور بانک از یک تا دو میلیون تومان

 

اگر قصد خرید پاوربانک بی سیم با بودجه زیر 2 میلیون تومان را دارید، این پاوربانک 10 هزار از برند هترون، یکی از بهترین پاور بانکها است که علاوه بر قابلیت شارژ بیسیم، دو پورت خروجی USB-A  و سه کابل متصل Micro، Type-C و Lightning دارد. این پاوربانک بسیار شیک طراحی شده، بدنهای مقاوم دارد و مجهز به نمایشگر LCD و تکنولوژیهای شارژ PD وQC میباشد.

 

مشاهده، بررسی و خرید پاوربانک هترون مدل HPB1090PQW

 

  1. پاوربانک لپ تاپ و موبایل کربی Crbe مدل BE-P101 ظرفیت 20000 توان 100 وات

 

خرید پاوربانک لپ تاپ از یک تا دو میلیون تومان

 

این پاوربانک کربی، گزینه دیگری در بازه قیمتی یک تا دو میلیون تومان است که علاوه بر قابلیت شارژ گوشی، تبلت و ... برای شارژ لپ تاپ (در صورت سازگار بودن لپ تاپ) مناسب است. این پاوربانک Crbe سوپر فست شارژ توان 100 وات دارد، از متریال باکیفیتی تهیه شده و بسیار شیک و زیبا طراحی شده است.

 

مشاهده، بررسی و خرید پاوربانک کربی مدل BE-P101

 

معرفی بهترین پاوربانک بالای دو میلیون تومان

 

  1. پاوربانک لپ تاپ و موبایل باوین Bavin مدل Y-PC036 ظرفیت 20000 توان ۶۵ وات

 

خرید پاور بانک بالای دو میلیون

 

این پاوربانک 20000 باوین، برای شارژ گوشی، لپ تاپ، تبلت و ... مناسب است. وزن این پاوربانک 419 گرم است ولی به دلیل طراحی مناسب، به راحتی قابل حمل میباشد. این پاوربانک کاربردی باوین، توان 65 وات ساعت، سه پورت خروجی با قابلیت شارژ همزمان و یک نمایشگر LCD برای نمایش میزان شارژ باتری دارد. این پاور بانک همچنین مجهز به فناوری شارژ سریع PD میباشد و برای استفاده روزمره، کمپ، کوهنوردی و سفر مناسب است.

 

مشاهده، بررسی و خرید پاوربانک باوین مدل Y-PC036

 

  1. پاوربانک لپ تاپ و موبایل ایکس او XO مدل RP169 ظرفیت 30000 توان 65 وات

 

خرید پاوربانک بالای دو میلیون تومان

 

پاوربانک RP169 از برند ایکس او با ظرفیت 30000 میلی آمپر و توان 65 وات ساعت یک پاوربانک مناسب لپ تاپ، موبایل، تبلت و ... میباشد که از تکنولوژیهای شارژ سریع Quick Charge و Power Delivery پشتیبانی میکند و دارای محافظ دمای بیش از حد، محافظ ولتاژ و جریان و محافظ اتصال کوتاه میباشد. با خرید پاوربانک 30000 ایکس او، میتوانید فقط با یک پاوربانک، وسیلههای خود را شارژ کرده و نگران تمام شدن باتری نباشید.

 

مشاهده، بررسی و خرید پاوربانک ایکس او مدل RP169

 

  1. پاوربانک و جامپ استارتر خودرو باسئوس Baseus مدل CRJS01 ظرفیت 80000

 

خرید پاوربانک و جامپ استارتر

 

آخرین محصول که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم پاوربانک و جامپ استارتر خودرو از برند باسئوس است. این پاوربانک فست شارژ ظرفیت 8000 میلی آمپر دارد و مجهز به یک نمایشگر LED و چراغ قوه میباشد. با استفاده از این پاوربانک علاوه بر این که یک شارژر همراه با طراحی منحصر به فرد برای شارژ موبایل یا تبلتتان دارید، میتوانید در مواقع ضروری برای تامین برق مورد نیاز خودرو نیز از آن استفاده کنید و با کمترین معطلی مشکل خالی شدن باتری ماشین را حل کرده و آن را به سرعت روشن کنید.

 

مشاهده، بررسی و خرید پاوربانک و جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل CRJS01

 

جمع بندی:

 

در این مقاله از چارپاور، به دلایل اختلاف قیمت انواع پاوربانک ها پرداختیم و چند نمونه از بهترین پاوربانک ها را در هر بازه قیمتی معرفی کردیم. شما میتوانید برای مشاهده و بررسی نمونه های بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد صفحه پاوربانک در سایت تخصصی پاوربانک، شارژر و تجهیزات شارژ شوید. امیدواریم این مطلب به شما در انتخاب پاوربانک مناسب بر اساس نیاز و بودجهتان کمک کرده باشد.

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش