قوانین عمومی
کاربران گرامی توجه داشته باشید، کلیه قوانین و مراحلِ خرید در فروشگاه اینترنتی چارپاور منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کنندگان است که مصرف کننده متعاقبا موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در آینده اصلاحات و تغییراتی در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای چارپاور ایجاد شود، در همین صفحه به روز رسانی و منتشر می شود. بنابراین شما توافق میکنید، استفاده و ثبت سفارش از سایت به معنی آگاه بودن و پذیرفتن قوانین چارپاور است.
چارپاور به مشتریان خود امکان ثبت سفارش درهر ۷ روز هفته و به صورت شبانه روزی را میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات، پردازش میشوند.(روز کاری به معنی روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته، بجز تعطیلات رسمی در ایران است)
وضعیت کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت چارپاور از طریق پیام کوتاه اطلاع رسانی میگردد. چارپاور همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در چارپاور، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری به پایان برسد؛ حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش برای چارپاور محفوظ است، مشتری نیز میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
چارپاور مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری را پردازش و ارسال نماید. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای چارپاور محفوظ است.
درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود بنابراین درج آدرس، شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، چارپاور جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتری میتواند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.
مشتریان هنگام ثبت سفارش میتوانند تاریخهای مختلفی برای ارسال انتخاب کنند و زمان انتخاب شده، به معنی زمان ارسال کالا میباشد. (زمان تحویل بر اساس هر شرکت پستی میتواند متغیر باشد و زمان تحویل درج شده در سایت پیشبینی زمان تحویل توسط آن شرکت پستی میباشد.)
سفارشهای سراسر کشور از طریق شرکتهای پستی و شهر رشت از طریق پیک ارسال میگردند.
مشتریان هنگام ثبت سفارش میتوانند تاریخهای مختلفی برای ارسال انتخاب کنند و زمان انتخاب شده، به معنی زمان ارسال کالا میباشد. (زمان تحویل بر اساس هر شرکت پستی میتواند متغیر باشد و زمان تحویل درج شده در سایت پیشبینی زمان تحویل توسط آن شرکت پستی میباشد.) سفارش های ثبت شده در در رشت نهایتا تا 4 ساعت و خارج از آن 2 الی 7 روز کاری به دست مشتری می رسند. سفارشهای سراسر کشور از طریق پست یا تیپاکس و شهر رشت از طریق پیک ارسال میگردند.
چارپاور امیدوار است تا تمام اجناس در نهایت صحت و سلامت به دست مشتریان در سراسر کشور برسد. در صورت وجود هرگونه مشکل و خرابی در بستهبندی محصول، از تحویل گرفتن سفارش خودداری کنید تا سفارش به چارپاور بازگردانده شود. خریدار مکلف است بلافاصله پس از دریافت کالا، اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره در مقابل کالارسان نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره، باشد؛ خریدار می تواند از تحویل کالا اجتناب کند. در غیر اینصورت، تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار، به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمیپذیرد.
برای اطلاع از وضعیت بسته :
شهر های سراسر کشور : کد رهگیری مرسولات پستی که از طریق پیامک برای شما ارسال میشود را در وبسایت سازمان پست یا تیپاکس وارد کنید تا محل دقیق مرسوله به شما اعلام میشود.
شهر رشت : کافیست تماس بگیرید و شماره سفارش خودتان را اعلام کنید تا آخرین وضعیت سفارش به شما اعلام شود.
تیم پشتیبانی چارپاور روزهای شنبه تا پنجشنبه، از 10 صبح تا 8 شب ( به جز روزهای تعطیل ) پاسخگوی شما مشتریان عزیز خواهد بود.
013-32015674
همچنین از طریق واتساپ و پیام کوتاه میتوانید با شماره پایین ارتباط برقرار کنید.
09212915026
کالاهای خریداری شده از چارپاور تا هفت روز از تاریخ تحویل، دارای فرصت تست می باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاه ها شامل سرویس تعویض میباشد و ایراد مطروحه توسط مشتری، از طریق کارشناسان خدمات پس از فروش چارپاور کنترل و بررسی می شود.
در صورت تایید وجود نقص فنی، به انتخاب مشتری یا کالای مشابه مجددا ارسال و یا وجه پرداختی مسترد خواهد شد.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط چارپاور دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در چارپاور به اتمام برسد و امکان تعویض کالای آسیب دیده نباشد، چارپاور میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.
*نکته نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
ملاک مغایرت موارد مندرج بر روی جعبه محصول یا دفترچه مشخصات فنی محصول میباشد.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
شرایط استرداد وجه
استرداد وجه کالای خریداری شده به مشتری، بعد از تایید کارشناس، طی 48 تا 72 ساعت بعد از هماهنگی با مشتری خواهد بود.
مشتری می تواند ظرف مدت هفت روز کاری اقدام به انصراف از خرید خود نماید، مشروط به اینکه:
کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد.
هزینه باز پس فرستادن کالا برعهده خریداراست.
نظر به انتخاب روش تحویل کالا توسط مشتری، زمان آغاز هفت روز کاری برای انصراف از خرید، از زمان تحویل کالا به کالا رسان میباشد.
چناچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط شرکت از نظر(جنس، برند، رنگ) متفاوت باشد مشتری باید حداکثر ظرف مدت هفت تا ده روز کاری پس از دریافت کالا از کالا رسان، کالا را با توجه به شرایط ذیل به شرکت عودت نماید:
هزینه عودت کالا بر عهده شرکت خواهد بود.
زمان محاسبه عودت کالا در فرض فوق ازسوی مشتری، تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان خواهد بود.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
ملاک مغایرت موارد مندرج بر روی جعبه محصول یا دفترچه مشخصات فنی محصول میباشد.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
شرایط استرداد وجه
استرداد وجه کالای خریداری شده به مشتری، بعد از تایید کارشناس، طی 48 تا 72 ساعت بعد از هماهنگی با مشتری خواهد بود.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش چارپاور، جداً خودداری کنید.
کالا برای بازگشت، باید داخل جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود.
حتما قبل از تحویل کالا به ارسال کننده از 6 جهت و در پس زمینه سفید، از محصول و بسته بندی عکس بگیرید و نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز برای کارشناسان این مجموعه ارسال نمایید.
اگر کالا به علت مغایرت یا خرابی با روش های پست یا تیپاکس ارسال شود میبایست حتما فرم درخواست بیمه توسط ارسال کننده تکمیل شود. در غیر اینصورت جهت ارسال کالا به دلایلی مثل انصراف از خرید و استفاده از مهلت تست 7 روزه قویا توصیه میگردد، کالا بصورت بیمه دار ارسال شود چرا که ملاک کارشناسان چارپاور تحویل سالم کالا از مامور ارسال است.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید).
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
اگر ساکن رشت هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با چارپاور تماس بگیرید.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط چارپاور، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر 72 ساعت زمان خواهد برد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر بین 48 تا 72 ساعت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
خواهشمند است قبل از درخواست مرجوع و یا تعویض، حتما تمامی شرایط و الزامات به دقت مطالعه گردد.
محاسبه هزینه ارسال در چارپاور:
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش چارپاور برسد، هزینههای ارسال به عهده چارپاور است. برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت چارپاور ارسال شود.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان چارپاور، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
نحوه ی رسیدگی به در خواست مشتری پس از دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش:
کارشناسان خدمات پس از فروش چارپاور، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان چارپاور تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ چارپاور بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، چارپاور تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و چارپاور در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط چارپاور، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.
خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت کارشناسی را افزایش داده و در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر بین 48 تا 72 ساعت پس از هماهنگی با مشتری مبلغ واریز خواهد شد.
همانطور که می دانید تکمیل اطلاعاتی در در طی فرآیند ثبت نام و خرید جهت انجام فروش آنلاین کالا و خدمات لازم و ضروری است. چارپاور به اطلاعات شخصی که در سایت ثبت شده احترام گذاشته و از آن محافظت خواهد کرد. قابل ذکر است که چارپاور با اطلاعات وارد شده توسط مشتریان ارتباط برقرار کرده و در صورت بروز مشکلات در فرآیند خرید و تحویل سفارش ممکن است چارپاور از این طریق اقدام به ایجاد تماس تلفنی، پیام کوتاه، پیام رسانی شبکههای ارتباطی مجازی، ایمیل و دیگر کانالهای ارتباطی نماید.
استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی چارپاور فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت برای شرکت رایکا فناوی کادوس محفوظ می باشد.
آدرس: رشت-گیلان
تلفن: 32015674-013
ایمیل: info@charpower.ir
پیغام شما با موفقیت ارسال شد.
سایت تخصصی پاوربانک و شارژر (چارپاور) با هدف فعالیت تخصصی و ارائه راهکار ها و محصولات متنوع در حوزه شارژ (انواع پاور بانک و آداپتور بی سیم و سیمی- فندکی- کابل شارژ - مبدل و ...) ایجاد گردیده و سعی بر این دارد تا با گذشت زمان هر چه بیشتر به تنوع و سبد محصولات خود بیافزاید.
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.
کد دریافتی را وارد نمایید.