چارپاور

سایت تخصصی شارژر و پاوربانک 
​​​​​
013-32015674
​​​​​

۰
محصولات تحفیف دار
راهنمای خرید
خرید اقساطی

بهترین شارژر فندکی برای ایفون کدام است؟

بهترین شارژر فندکی برای ایفون

 

بهترین شارژر فندکی برای ایفون کدام است؟

 

شارژر فندکی که به آن شارژر ماشین (Car Charger) هم میگویند یک آداپتور کوچک است که به پورت فندکی اتومبیل وصل شده و قادر است با استفاده از توان الکتریکی خودرو، گوشی، تبلت یا سایر لوازم الکترونیکیتان را از طریق پورتهای USB شارژ کند.

هنگامی که قبل از حرکت فراموش کردهاید گوشی خود را شارژ کنید، زمانی که در ترافیک هستید و برای سفرهای جادهای، داشتن یک شارژر فندکی، ضروری است و کمک میکند به راحتی از گوشی خود استفاده کنید و نگران تمام شدن شارژ نباشید.

البته قبل از انتخاب و خرید شارژر فندکی لازم است به چند نکته دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و به حفظ سلامت باتریتان کمک کنید. ما در این مقاله از چارپاور، به بررسی ویژگیهای مهم یک شارژر فندکی خوب و معرفی بهترین گزینهها میپردازیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید شارژر فندکی برای ایفون داشته باشید.

 

ویژگیهای یک شارژر فندکی خوب برای آیفون

 

شارژر فندکی برای ایفون

 

  1. توان خروجی مناسب: اولین ویژگی، توان خروجی شارژر فندکی است. شارژر باید حداقل توان 20 وات را ارائه دهد تا از قابلیت شارژ سریع آیفون بهرهمند شوید و در نتیجه بتوانید باتری گوشی خود را در زمان کمتری شارژ کنید.
  2. تعداد و نوع پورتها: مورد بعدی دقت به تعداد و نوع پورتهای خروجی شارژر فندکی است. اگر قصد دارید چند دستگاه را همزمان شارژ کنید، شارژرهایی با چندین پورت خروجی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. همچنین باید به سازگاری پورت شارژر و کابل‌تان دقت داشته باشید.
  3. فناوری شارژ سریع: شارژرهای فندکی باید از فناوریهای شارژ سریع مانند PD (Power Delivery) و QC (Quick Charge) پشتیبانی کنند تا بتوانند به طور مؤثر و سریع دستگاههای شما را شارژ کنند. شارژر فندکی مناسب ایفون نیز برای شارژ سریع، لازم است از فناوری PD پشتیبانی کند.
  4. ایمنی: وجود مدارهای حفاظتی مانند جلوگیری از اضافهبار، اتصال کوتاه و دما، از آسیب به گوشی و شارژر جلوگیری میکند و ایمنی بیشتری را برایتان فراهم میآورد.
  5. طراحی و کیفیت ساخت: آخرین مورد که برای انتخاب بهترین شارژر فندکی ایفون باید در نظر گرفته شود، طراحی جمعوجور و مواد با کیفیت در ساخت شارژر است که نه تنها به زیبایی آن کمک میکند، بلکه باعث افزایش دوام و مقاومت آن در برابر ضربه و حرارت نیز میشود.

 

این 5 مورد، مهمترین و ضروریترین ویژگیهایی است که برای انتخاب بهترین شارژر فندکی برای آیفون لازم است در نظر گرفته شود. در ادامه به معرفی انواع شارژر فندکی و معرفی چند نمونه از مدلها و برندهای پرفروش بازار میپردازیم. پس برای انتخاب بهترین شارژر فندکی برای ایفون تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

انواع شارژر فندکی برای ایفون

 

شارژرهای فندکی در انواع مختلفی عرضه میشوند. هر کدام از این شارژرها ویژگیها و قابلیتهای خاص خود را دارند که در ادامه با آن آشنا میشویم.

 

  1. شارژر فندکی سیمی
     

شارژرهای فندکی سیمی، رایجترین نوع شارژر فندکی هستند. این شارژرها معمولاً دارای یک یا چند پورت USB هستند که از طریق کابل لایتنینگ (کابل تایپ سی برای ایفون 15) گوشی را شارژ میکنند.

 

معرفی چند نمونه شارژر فندکی سیمی آیفون

 

* شارژر فندکی فست شارژ هیسکا Hiska مدل HCC-319 توان 43 وات

 

شارژر فندکی ایفون

 

این شارژر فندکی هیسکا، یکی از باکیفیتترین شارژرهای فندکی بازار ایران است که دارای دو پورت خروجی USB-A و USB-C با قابلیت شارژ همزمان میباشد. این شارژر از متریال مرغوب تهیه شده، بدنه آن از جنس آلومینیوم است، ابعاد کوچک و وزن سبکی دارد. توان خروجی این شارژر فندکی فست شارژ، 43 وات است و از تکنولوژیهای شارژ سریع PD و QC3.0 نیز پشتیبانی میکند. محافظهای ایمنی مثل محافظ جریان بیش از حد، محافظ ولتاژ بیش از حد و محافظ اتصال کوتاه از قابلیتهای دیگر شارژر فندکی هیسکا مدل HCC-319 میباشد. به طور کلی اگر قصد خرید شارژر فندکی فست شارژ و باکیفیت برای آیفونتان را دارید این محصول یکی از بهترین گزینهها برای شماست چرا که همه ویژگیهای یک شارژر فندکی خوب برای ایفون را داراست.

 

* شارژر فندکی فست شارژ مک دودو Mcdodo مدل CC-6810 توان 30 وات

 

شارژر فندکی مناسب ایفون

 

مک دودو یکی از معتبرترین برندهای لوازم جانبی است که در زمینه تجهیزات شارژ نیز همواره محصولاتی با تکنولوژی به روز و قیمت مناسب به بازار عرضه میکند. شارژر فندکی فست شارژ مک دودو Mcdodo مدل CC-6810  که در ادامه معرفی میکنیم یکی از این تجهیزات شارژ است به نسبت قابلیتها و کیفیت فوق العادهاش قیمت مقرون به صرفهای دارد. این شارژر فندکی مک دودو دارای دو پورت خروجی USB-A و USB-C میباشد. وزن این شارژر 30 گرم، جنس بدنه از آلومینیوم و ابعاد آن 31*31*58 میلیمتر است. توان خروجی این شارژر فندکی فست شارژ 30 وات است و از تکنولوژیهای شارژ سریع PD3.0 و QC3.0 پشتیبانی میکند. محافظ جریان، ولتاژ و اتصال کوتاه از دیگر قابلیتهای این شارژر است که آن را به گزینهای مطمئن و کارامد برای استفاده تبدیل کرده است.

 

برای مشاهده مدلهای بیشتر شارژر فندکی ایفون کلیک کنید

 

  1. شارژر فندکی چند کاره با طراحی خاص:
     

برخی از شارژرهای فندکی با داشتن طراحی خاص و ارائه قابلیتهای اضافه به زیبایی فضای خودرو میافزایند و فراتر از یک شارژر عمل میکنند. برخی از این قابلیتها عبارتند از نورپردازی با چراغ LED، قابلیت اتصال با بلوتوث، پخش رادیو، پخش موسیقی، قابلیت مکالمه، نمایشگر LCD و... .

 

معرفی یک نمونه شارژر فندکی چند کاره

 

*شارژر فندکی ارلدام Earldom مدل M62 توان 20 وات

 

شارژر فندکی چندکاره برای ایفون

 

شارژر فندکی ارلدام مدل M62 یکی از شارژرهای فندکی چند کاره و کاربردی است که دارای دو پورت خروجی USB-A و Type-C با قابلیت شارژ همزمان میباشد. توان شارژ این شارژر 20 وات است و از تکنولوژیهای شارژ سریع PD و QC3.0 پشتیبانی میکند. اما این، همه ویژگیهای این شارژر نیست. چراغ LED هفت رنگ این شارژر، باعث زیبایی بیشتر فضای خودروتان میشود و قابلیت پخش موسیقی از روی فلش مموری، پخش رادیو و قابلیت مکالمه از دیگر قابلیت‌های این شارژر است که آن را به گزینهای منحصر به فرد تبدیل کرده است.

 

  1. شارژرهای بیسیم: 

 

بهترین شارژر فندکی مناسب ایفون

 

این شارژرها از فناوری شارژ بیسیم Qi استفاده میکنند و نیازی به کابل ندارند. برای استفاده از این نوع شارژر، آیفون شما باید از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی کند.

 

تا اینجای مقاله به بررسی ویژگیهای یک شارژر فندکی خوب برای آیفون پرداختیم. همچنین انواع شارژر فندکی برای آیفون را معرفی کردیم. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله شارژر فندکی برای گوشی یا ماشین مضر است؟ را مطالعه کنید. در ادامه به مقایسهای مختصر از انواع برندهای شارژر فندکی میپردازیم و نکاتی پایانی برای انتخاب بهترین شارژر فندکی برای ایفون را ارائه میدهیم.

 

بهترین برند شارژر فندکی برای آیفون کدام است؟

 

امروزه برندهای زیادی در زمینه تولید شارژرهای فندکی باکیفیت فعالیت میکنند. برندهای شناخته شده و بزرگ، علاوه بر ارائه قابلیتهای کاربردی و به کار بردن تکنولوژیهای روز هزینه برندینگ خود را نیز دریافت میکنند از طرفی برخی برندهای کمتر شناخته شده برای کسب محبوبیت در میان کاربران، علاوه بر کیفیت و قابلیتهای کاربردی، قیمت مقرون به صرفه ای نیز برای محصول در نظر میگیرند. به طور کلی برخی از بهترین برندهای شارژر فندکی ایفون عبارتند از: سامسونگ، انکر، مک دودو، باسئوس، هیسکا، الدینیو، باوین و... .

 

بهترین شارژر فنکی برای آیفون

 

خرید بهترین شارژر فندکی ایفون

 

به طور کلی برای انتخاب یک شارژر فندکی مناسب برای آیفون لازم است علاوه بر در نظر گرفتن 5 ویژگیکه در بالا به آن اشاره کردیم، بودجهخود را مشخص کنید، نظرات کاربران را در مورد محصولات مطالعه کنید و به مواردی مثل مدت زمان گارانتی محصول توجه داشته باشید.

 

امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب بهترین شارژر فندکی برای آیفون کمک کرده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال، میتوانید در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

۴
از ۵
۴ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش