چارپاور

سایت تخصصی شارژر و پاوربانک 
​​​​​
013-32015674
​​​​​

۰
محصولات تحفیف دار
راهنمای خرید
خرید اقساطی

بهترین پاوربانک برای آیفون کدام است؟ 5 مدل پرفروش

 

بهترین پاوربانک برای آیفون کدام است؟ 5 مدل پرفروش

 

پاوربانک چیست؟

 

پاوربانک، که به عنوان شارژر همراه یا باتری قابل حمل نیز شناخته میشود، دستگاهی است که انرژی الکتریکی را ذخیره میکند و میتواند برای شارژ انواع دستگاههای الکترونیکی مانند گوشیهای هوشمند، تبلتها، دوربینها و بلندگوهای بلوتوثی استفاده شود. پاوربانکها با باتریهای لیتیوم یونی یا لیتیوم پلیمری ساخته میشوند و ظرفیت ذخیرهسازی آنها بر حسب میلیآمپر ساعت (mAh) اندازهگیری میشود. هر چه ظرفیت mAh بیشتر باشد، پاوربانک میتواند دستگاههای شما را دفعات بیشتری شارژ کند. پاوربانکها میتوانند در مواقعی که برق قطع میشود یا به پریز برق دسترسی ندارید، بسیار مفید باشند.

 

چرا برای آیفون به پاوربانک نیاز داریم؟


ما از گوشی آیفون خود برای انجام کارهای مختلف از جمله برقراری تماس، ارسال پیام، عکاسی و فیلم برداری، چک کردن ایمیل، گشت و گذار در اینترنت، بازی و تماشای فیلم استفاده میکنیم. با وجود تمام مزایایی که برند آیفون ارائه میدهد، یک نقطه ضعف بزرگ به نام " عمر محدود باتری " دارد.

باتریهای آیفون به طور خاص برای استفادههای سنگین طراحی نشدهاند و به سرعت خالی میشوند. به خصوص اگر از گوشی خود زیاد استفاده میکنید، ممکن است متوجه شوید که در طول روز چندین بار باید آن را شارژ کنید. این موضوع میتواند در زمانهایی که به پریز برق دسترسی ندارید، مشکلساز باشد.

در چنین مواقعی، داشتن یک پاوربانک به عنوان منبع تغذیه قابل حمل، بسیار کمک کننده است و از خاموش شدن ناگهانی گوشی شما جلوگیری میکند. همچنین از پاوربانک میتوانید علاوه بر شارژ گوشی، برای شارژ سایر گجتها نیز استفاده کنید.

 

پاوربانک برای آیفون

 

انتخاب پاوربانک مناسب برای آیفون با توجه به تنوع زیاد مدلها و ویژگیهای محصول میتواند کمی چالشبرانگیز باشد.

بعضی از کاربران فکر میکنند که فقط پاوربانک برند اپل برای آیفون قابل استفاده است. در صورتی که شما میتوانید از پاوربانک همه برندها برای شارژ کردن آیفون استفاده کنید. نکته مهم این است که برای حفظ سلامت باتری، از پاوربانک باکیفیت استفاده کنید.

 

 برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید، باید به چند فاکتور مهم توجه کنید:

  1. ظرفیت:

 

همان طور که قبلتر اشاره کردیم، ظرفیت پاوربانک بر حسب میلیآمپر ساعت (mAh) اندازهگیری میشود و نشاندهنده میزان انرژی الکتریکی است که میتواند ذخیره کند. پس هر چه ظرفیت بیشتر باشد، پاوربانک میتواند آیفون شما را به دفعات بیشتر شارژ کند.

 

  • کاربران معمولی: اگر از آیفون خود برای کارهای روزمره مانند تماس، پیام، وبگردی و استفاده از شبکههای اجتماعی استفاده میکنید، یک پاوربانک با ظرفیت 5000 تا 10000 میلیآمپر ساعت برای شما کافی خواهد بود.

  • کاربران فعال: اگر از آیفون خود برای بازی، تماشای فیلم، استفاده زیاد از GPS یا برنامههای سنگین دیگر استفاده میکنید، به یک پاوربانک با ظرفیت 10000 تا 20000 میلیآمپر ساعت نیاز دارید.

  • مسافران و کاربران سنگین: اگر زیاد سفر میکنید یا به طور مداوم از آیفون خود استفاده میکنید، به یک پاوربانک با ظرفیت 20000 میلیآمپر ساعت یا بیشتر نیاز دارید.

 

  1.  نوع پورت خروجی:

 

مطمئن شوید که پاوربانکی که انتخاب میکنید دارای پورتهای خروجی سازگار با نیازهای شما باشد. برخی پاوربانکها فقط خروجی وایرلس دارند اما برخی دیگر دارای پورتهای USB و Type-C نیز هستند.

 

  1.  سرعت شارژ:

 

سرعت شارژ پاوربانک بر حسب وات (W) اندازهگیری میشود. هر چه وات بیشتر باشد، پاوربانک میتواند آیفون شما را سریعتر شارژ کند. به دنبال پاوربانکی باشید که از فناوریهای شارژ سریع مانند Power Delivery (PD)  یا Quick Charge (QC) نیز پشتیبانی میکند.

 

  1.  اندازه و وزن:

 

اگر قصد دارید پاوربانک خود را به طور روزمره با خود حمل کنید، باید به اندازه و وزن آن توجه کنید. پاوربانکهای با ظرفیت بالا معمولاً بزرگتر و سنگینتر هستند.

 

  1.  ویژگیهای اضافی

 

برخی از پاوربانکها دارای ویژگیهای اضافی مانند چراغ قوه، پنلهای خورشیدی یا پورتهای AC هستند. اگر به این ویژگیها نیاز دارید، به دنبال پاوربانکی باشید که آنها را ارائه میدهد.

 

  1. برند و قیمت:

 

برندهای مختلفی پاوربانک تولید میکنند که از نظر کیفیت و قیمت متفاوت هستند. قبل از خرید، تحقیقات خود را انجام دهید و نظرات کاربران را در مورد مدلهای مختلف بخوانید.

 

بهترین پاوربانک برای آیفون

 

نکات مهم:

 

  • از خرید پاوربانکهای ارزانقیمت و بیکیفیت خودداری کنید، زیرا ممکن است به آیفون شما آسیب برسانند.

  • پاوربانک خود را در مکانی خنک و خشک نگهداری کنید و از قرار گرفتن آن در معرض نور مستقیم خورشید یا گرمای زیاد خودداری کنید.

 

آیا استفاده از پاوربانک برای آیفون امن است؟

 

استفاده از پاوربانک برای آیفون در حالت کلی امن است، به شرطی که از پاوربانک مناسب و باکیفیت استفاده کنید و نکات ایمنی را رعایت کنید.

سعی کنید پاوربانکی را تهیه کنید که از برندهای معتبر و شناخته شده باشند و دارای گواهینامههای ایمنی لازم اند.

 

استفاده صحیح از پاوربانک:

 

  • از کابل شارژ مناسب استفاده کنید:  از کابل شارژ با کیفیت بالا که مخصوص آیفون است استفاده کنید. کابلهای نامرغوب میتوانند به دستگاه شما آسیب برسانند و سرعت شارژ را کاهش دهند.

  • از پاوربانک در دمای مناسب استفاده کنید: پاوربانک را در دمای خیلی گرم یا خیلی سرد استفاده نکنید. دمای ایدهآل برای استفاده از پاوربانک بین 0 تا 40 درجه سانتیگراد است.

  • از پاوربانک خیس یا آسیبدیده استفاده نکنید.

  • پاوربانک را بیش از حد شارژ نکنید.

  • پاوربانک را در معرض نور مستقیم خورشید یا گرمای زیاد قرار ندهید: گرمای زیاد میتواند به باتری پاوربانک آسیب برساند و خطر انفجار را افزایش دهد.

 

بهترین پاوربانک برای آیفون کدام است

 

بهترین پاوربانک برای آیفون کدام است؟ 5 مدل پرفروش

 

  1. پاوربانک وایرلس اپل Apple MagSafe Battery Pack مدل ظرفیت 5000 توان 15 وات

 

پاوربانک اپل مگ سیف

 

این پاوربانک طرح اپل مگ سیف، یکی از مدلهای پرفروش بازار است که با استفاده از آن میتوانید آیفون خود را به صورت بیسیم و بدون نیاز به کابل شارژ، سریع و کاملا ایمن شارژ کنید. این پاوربانک باکیفیت، دارای مگنت قوی، ظرفیت 5000 و توان شارژ 15 وات است و برای شارژ ایرپاد و تبلت نیز مناسب است.

 

  1.  پاوربانک وایرلس باوین Bavin مدل Y-PC029 ظرفیت 5000 توان 15 وات

 

پاوربانک مگ سیف باوین آیفون

 

این پاوربانک 5000  برند باوین، مگ سیف و فوق العاده باکیفیت است و همچنین مخصوص آیفون طراحی شده است. ابعاد کوچک و استاندارد این پاوربانک و همچنین مگنت قوی به کار رفته در آن باعث شده که به راحتی به پشت گوشی بچسبد و دست را در هنگام استفاده به هیچ عنوان اذیت نمیکند. اگر به دنبال یک پاوربانک ایمن، خوش دست و مقرون به صرفه برای آیفونتان هستید، این پاوربانک باوین مدل Y-PC029 یکی از بهترین گزینهها  برای شماست.

 

  1. پاوربانک ترکا TREQA مدل TR-950-2 ظرفیت 5000 توان 10.5 وات

 

پاوربانک ترکا برای آیفون

 

پاوربانکTreqa  مدل TR-950-2 یکی از پاوربانکهای پرطرفدار این برند است که به دلیل طراحی کاربردیاش مورد استقبال ویژه کاربران قرار گرفته است. مینی پاوربانک ترکا، یک محصول جمع و جور و کاربردی است که ظاهر استوانهای شکل و وزن سبکی دارد. در نتیجه همیشه و همهجا به راحتی قابل حمل و قابل استفاده است. این پاوربانک دو درگاه خروجی USB-A و Type-C  دارد، ایمن است و دارای استانداردهای CE، FCC و Rohs میباشد.

 

  1.  پاوربانک شیائومی Xiaomi Mi 3 Ultra مدل PB1022ZM ظرفیت 10000 توان 22.5 وات

 

پاوربانک شیائومی Mi3 برای آیفون

 

این پاوربانک شیائومی، یکی از پرفروش ترین پاوربانکهای بازار است که هم کاربران آیفون و هم کاربران گوشیهای اندرویدی از آن استفاده میکنند. پاوربانک Xiaomi Mi 3 Ultra دو خروجی USB-A دارد و فست شارژ است. ظرفیت این پاوربانک، 10000 میلی آمپر است اما ابعاد کوچک و وزن سبکش باعث شده به راحتی قابل حمل باشد.

 

  1.  پاوربانک باسئوس baseus مدل PPJAN-C02 ظرفیت 30000 توان 15 وات

 

پاوربانک برای ایفون باسئوس

 

اگر به دنبال یک پاوربانک با ظرفیت بالا برای استفاده در جاده، مسافرت، کمپ و ... هستید که فست شارژ و ایمن باشد، پاوربانک باسئوس مدل PPJAN-C02 یکی از باکیفیتترین و پرفروشترین پاوربانکهای 30000 بازار است که بدنهای مقاوم از پلاستیک ABS و پلی کربنات دارد. این پاوربانک باسئوس مجهز به 3 نوع درگاه ورودی و 3 درگاه خروجی میباشد و برای شارژ انواع گجتها مناسب است.

 

نتیجه گیری:

 

بعضی از کاربران فکر میکنند که فقط پاوربانک برند اپل برای آیفون قابل استفاده است. در صورتی که شما میتوانید از پاوربانک همه برندها برای شارژ کردن آیفون استفاده کنید. نکته مهم این است که برای حفظ سلامت باتری، از پاوربانک باکیفیت استفاده کنید.

 

در این مقاله نکات و ویژگیهای مهم قبل از خرید پاوربانک برای آیفون و تکنیکهای  نگهداری از آن را بیان کردیم. همچنین 5 مدل از پاوربانکهای پرفروش بازار برای آیفون را معرفی کردیم تا به کمک آن انتخاب راحتتر و بهتری داشته باشید.

 

مشاهده، بررسی و خرید انواع پاوربانک برای آیفون

 

مطالعه بیشتر: راهنمای خرید بهترین کابل شارژ آیفون + لیست 1403

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش