چارپاور

سایت تخصصی شارژر و پاوربانک 
​​​​​
013-32015674
​​​​​

۰
محصولات تحفیف دار
راهنمای خرید
خرید اقساطی

راهنمای خرید بهترین کابل شارژ آیفون + لیست 1403

بهترین کابل‌های شارژ آیفون + لیست

 

راهنمای خرید بهترین کابل شارژ آیفون + لیست 1403

 

انتخاب کابل شارژ مناسب برای آیفون از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که نقش مهمی در حفظ سلامت باتری دارد. از طرفی تنوع زیاد  کابلها در بازار، ممکن است انتخاب را برای شما سخت کند. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم 6 مورد از پرفروشترین و بهترین کابلهای شارژ آیفون را معرفی کنیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر کابل مناسب خود را انتخاب کنید

 

بهترین کابل شارژ آیفون

 

انتخاب بهترین کابل شارژ آیفون با توجه به نوع پورت آداپتور یا پاوربانک شما که از آن به عنوان منبع تغذیه استفاده میکنید، میتواند متفاوت باشد. این درگاه ها از نوع USB-A یا USB-C هستند که در ادامه برای هرکدام کابل مناسبی معرفی میکنیم.

 

 

1. کابل شارژ Type-C به Lightning طول 100 سانتی متر باسئوس Baseus مدل CATLSK-01 توان 20 وات:

 

بهترین کابل شارژ lcd دار آیفونبهترین کابل شارژ آیفون

 

باسئوس یکی از خوشسابقه ترین برند های تولید کننده لوازم جانبی است که  در طراحی و تولید محصولات خود از فناوریهای نوین و مواد باکیفیت استفاده میکند و همین موضوع باعث شده تا در بین کاربران بسیار محبوب باشد. یکی از بهترین کابلهای شارژ آیفون که قصد معرفی آن را داریم نیز از همین برند است. کابل شارژ Baseus مدل CATLSK-01 دارای یک LCD کوچک برای نمایش توان شارژ است که زیبایی آن را دو چندان کرده است.  طول این کابل  100 سانتی متر و توان شارژ آن 20 وات ساعت میباشد. متریال ساخت این کابل آلیاژ روی و نایلون بافته شده است که باعث شده در برابر خم شدن بسیار مقاوم باشد. این کابل همچنین قابلیت انتقال دیتا با سرعت بالا یعنی 480Mbps دارد و از تکنولوژی های شارژ سریع PD و QC پشتیبانی میکند.

 

خرید کابل شارژ Type-C به Lightning طول 100 سانتی متر باسئوس Baseus مدل CATLSK-01 توان 20 وات

 

2. کابل شارژ USB-A به Lightning طول 1.2 متر مک دودو Mcdodo مدل CA-5261 توان 15 وات:

 

بهترین کابل شارژ چراغدار ایفون بهترین کابل شارژ آیفون مک دودو

 

مکدودو یکی دیگر از برند های فعال در حوزه لوازم جانبی است که از سال 2013 فعالیت خود را شروع کرد و در مدت زمان کوتاهی موفق شد محصولات خود را در کشور های متعددی به فروش برساند و در بین کاربران مشهور و محبوب شود.  مک دودو که روی تکنولوژیهای مربوط به شارژ تمرکز داشته ، در سال 2018 با ارائه کابل های انتقال دیتای هوشمند با تکنولوژی Smart auto power off، نقطه عطفی در صنعت لوازم جانبی موبایل ایجاد کرد و رتبه اول فروش را در این زمینه به خود اختصاص داد.

از جمله کابل های محبوب مکدودو با کانکتور های USB به Type-C مدل CA-5261 است که دارای یک IC هوشمند برای قطع شارژ به صورت اتوماتیک اتوماتیک و یک LED کوچک با دو رنگ سبز و نارنجی است. این کابل شارژ مکدودو طول 120 سانتی متر، قابلیت انتقال دیتا با سرعت مناسب و توان شارژ 15 وات دارد و حداکثر شدت جریان آن 3 آمپر میباشد. این محصول یکی از باکیفیت ترین کابلهای شارژ آیفون محسوب میشود.

 

خرید کابل شارژ USB-A به Lightning طول 1.2 متر مک دودو Mcdodo مدل CA-5261 توان 15 وات

 

3. کابل شارژ (یکسر USB A( L به Lightning طول 1.2 متر مک دودو Mcdodo مدل CA-3410 توان 15 وات:

 

بهترین کابل شارژ ایفون گیمینگ

 

یکی دیگر از کابل های کاربردی مکدودو با کانکتور های USB-A و Lightning مدل CA-3410 است. این کابل شارژ به دلیل طراحی یکسر L یا 90 درجه، مناسب گیمر ها و به طور کلی مناسب افرادی است که هنگام شارژ گوشی، از آن استفاده میکنند. این کابل های گیمینگ یا یکسر L به دلیل طراحی منحصر به فردشان هنگام استفاده تقریبا پیچ نمیخورند و پاره نمیشوند. کابل شارژ CA-3410 توان 15 وات و قابلیت انتقال دیتا دارد. متریال ساخت آن PVC است و دارای یک LED کوچک نیز میباشد.

 

خرید کابل شارژ (یکسر USB A( L به Lightning طول 1.2 متر مک دودو Mcdodo مدل CA-3410 توان 15 وات

 

4. کابل شارژ USB A/Type-C به Type-C/Lightning طول 100 سانتی متر لیتو Leitu مدل LD-7 توان 18 وات:

 

بهترین کابل شارژ ایفون چندسربهترین کابل شارژ آیفون لیتو

 

اگر میخواهید با یک تیر چند نشان بزنید و با تهیه یک کابل تقریبا هر دستگاه با هر پورتی را شارژ کنید کابلهای چند سر بهترین نوع کابل است که میتوانید داشته باشید. این کابل شارژ چند سر از برند لیتو مدل LD-7 دارای کانکتور های USB-A/USB-C به Lightning/USB-C میباشد. طول این کابل شارژ 100 سانتی متر بوده و توان آن 18 وات  است. همچنین این کابل از تکنولوژی شارژ سریع PD پشتیبانی کرده، حداکثر جریان آن  3.6 آمپر است و قیمت مقرون به صرفهای دارد.

 

 خرید کابل شارژ USB A/Type-C به Type-C/Lightning طول 100 سانتی متر لیتو Leitu مدل LD-7 توان 18 وات

 

5. کابل شارژ USB-A به Lightning طول 100 سانتی متر رسی Recci مدل RCL-K100 توان 12 وات:

 

بهترین کابل شارژ آیفون رسیبهترین کابل شارژ آیفون مدل ball

 

رسی Recci یکی دیگر از کمپانی هایی است که در حوزه تولید  لوازم جانبی فعالیت میکند. کابل شارژ تنها حوزه فعالیت این شرکت نیست. برخی از محصولات این برند عبارتند از: محافظ صفحه، کابل شارژ، پاور بانک،هدفون بیسیم گیمینگ بلوتوث و.. . برند رسی با تنوع بسیار بالا و کیفیت عالی محصولات توانسته به اکثر نقاط دنیا به ویژه اروپا صادرات انجام دهد.

کابل شارژ رسی مدل RCL-K100 دارای کانکتور های USB-A و Lightning بوده، روکش کنفی دارد و یکی از مقاوم ترین کابل های موجود در بازار است. این کابل شارژ میتواند حداکثر جریان 2.4 آمپر را از خود عبور دهد و قابلیت انتقال دیتا نیز دارد.

در مجموع میتوان گفت این کابل شارژ ضمن کاربردی بودن، قیمت مقرون به صرفهای نیز دارد.

 

خرید کابل شارژ USB-A به Lightning طول 100 سانتی متر رسی Recci مدل RCL-K100 توان 12 وات

 

6. کابل شارژ Type-C به Lightning طول 100 سانتی متر کی زا Caza مدل X08 توان 20 وات:

 

بهترین کابل شارژ ایفون با قیمت مناسب

 

آخرین کابل شارژ آیفون که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم کابلی از برند Caza با کانکتور های Type-C و Lightning است که طول 100 سانتی دارد. این کابل فست شارژ از فناوری شارژ سریع PD پشتیبانی میکند، توان 20 وات ساعت دارد و حداکثر جریان 4 آمپر را از خود عبر میدهد. شما میتوانید از این محصول برای انتقال دیتا نیز استفاده کنید.

 

خرید کابل شارژ Type-C به Lightning طول 100 سانتی متر کی زا Caza مدل X08 توان 20 وات

 

در این مقاله 6 مورد از بهترین کابلهای شارژ آیفون را معرفی کردیم و به توضیح مختصری از برند های تولید کنندهشان نیز پرداختیم. اگر برای خرید و انتخاب کابل شارژ به راهنمایی و اطلاعات بیشتر نیاز دارید می‌توانید مقاله -معرفی انواع کابل شارژ + 6 مولفه مهم قبل خرید کابل شارژ- را مطالعه کنید.

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش