چارپاور

سایت تخصصی شارژر و پاوربانک 
​​​​​
013-32015674
​​​​​

۰
محصولات تحفیف دار
راهنمای خرید
خرید اقساطی

انواع تکنولوژی های شارژ سریع

 

انولع تکنولوژی شارژ سریع


انواع تکنولوژی های شارژ سریع موبایل

تکنولوژی‌های شارژ سریع به عنوان روش‌هایی برای شارژ سریعتر دستگاه‌های الکترونیکی، از جمله تلفن همراه، تبلت و لپتاپ، عرضه شده‌اند. این تکنولوژی‌ها از طریق افزایش توان و ولتاژ شارژ، زمان لازم برای شارژ دستگاه را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهند. در زیر به برخی از اصلی‌ترین تکنولوژی‌های شارژ سریع اشاره خواهیم کرد:
 

Qualcomm Quick Charge (QC)
 

این تکنولوژی توسط شرکت Qualcomm توسعه داده شده و در بسیاری از تلفن های هوشمند و تبلت هایی که از پردازنده های  Qualcomm snapdragon  پشتیبانی می کنند، استفاده می شود. این تکنولوژی قابلیت تشخیص و تطبیق بهترین ولتاژ و جریان برای دستگاه را دارد و برای شارژ سریع و کارآمد استفاده می‌شود.

تکنولوژی شارژ QC



USB Power Delivery (USB PD)
 

USB Power Delivery (USB PD)  یک استاندارد شارژ سریع است که توسط USB Implementers Forum (USB-IF) توسعه داده شده است. این فناوری می‌تواند هم میزان آمپر و هم میزان ولتاژ را تغییر دهد تا باتری دستگاه ها را به صورت سریعتر شارژ کند.

تکنولوژی شارژ PD



MediaTek Pump Express & Pump Express Plus
 

این تکنولوژی توسط شرکت Mediatek توسعه داده شده و از آن برای شارژ سریع دستگاه هایی که از پردازنده های media tek پشتیبانی میکنند ، استفاده می شود.این تکنولوژی قابلیت شارژ سریع و بهینه را برای تلفن های همراه و سایر دستگاه های الکترونیکی فراهم می کند.

تکنولوژی شارژ Mediatek



VOOC Flash Charge
 

تکنولوژی VOOC Flash Charge توسط شرکت Oppo  توسعه داده شده . این تکنولوژی از ولتاژ بالاتر و جریان کمتری نسبت به فناوری‌های شارژ سریع سنتی استفاده می‌کند که به آن ین  امکان را می‌دهد تا دستگاه‌ها را سریع‌تر و بدون گرم شدن بیش از حد شارژ کند.

تکنولوژی شارژ Vooc



HUAWEI SuperCharge
 

SuperCharge نام تجاری تکنولوژی شارژ سریع هواوی است که به شما امکان می دهد گوشی خود را در زمان کوتاه تری شارژ کنید. این فناوری از ولتاژ و جریان بالاتر برای شارژ سریعتر باتری استفاده می کند، اما با وجود سرعت بالا، ایمن و قابل اعتماد است.
 

تکنولوژی شارژ هواوی



TurboPower (Motorola)

TurboPower اولین بار در سال 2015 با گوشی Moto X Force معرفی شد.این فناوری در طول سال‌ها با افزایش سرعت و پشتیبانی از طیف وسیع‌تری از گوشی‌ها تکامل یافته است. و علاوه بر شارژ سریع از فناوری‌های امنیتی برای محافظت از باتری در برابر گرمای بیش از حد و شارژ بیش از حد استفاده می‌کند.

تکنولوژی شارژ موتورولا




مشاهده، بررسی و خرید محصولات با تکنولوژی فست شارژ

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش