چارپاور

سایت تخصصی شارژر و پاوربانک 
​​​​​
013-32015674
​​​​​

۰
محصولات تحفیف دار
راهنمای خرید
خرید اقساطی

کابل شارژ تایپ سی

کابل شارژ تایپ سی

 

کابل شارژ تایپ سی

 

با گسترش روزافزون استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی، نیاز به کابل‌های شارژ و انتقال داده نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است. در این میان، نسل جدیدی از این کابل‌ها با نام کابل تایپ سی پا به عرصه گذاشته‌اند و با ارائه مزایای متعددی از جمله سرعت بالاتر برای شارژ و انتقال داده، اتصال دو طرفه و... به سرعت در حال تبدیل شدن به یک استاندارد جدید در صنعت لوازم جانبی هستند.

محبوبیت روزافزون پورت تایپ سی، تقاضا برای این نوع کابل‌ها را نیز به طور چشمگیری افزایش داده و جایگاه ویژه‌ای را برای آنها در میان تولیدکنندگان و کاربران به ارمغان آورده است.

در این مقاله قصد داریم نگاهی گذرا به مولفه‌های مهم برای انتخاب بهترین کابل شارژ تایپ سی و بهترین نمونه‌های موجود در بازار بپردازیم.

 

خرید کابل شارژ تایپ سی

 

بهترین کابل شارژ type c بسته به نوع نیاز شما می‌تواند متفاوت باشد. مهم‌ترین مولفه‌هایی که باید قبل از خرید کابل شارژ تایپ سی بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید عبارتند از:

 

نوع کانکتور: از مطابقت داشتن کانکتور کابل با پورت دستگاه‌هایتان اطمینان حاصل کنید و سپس برای خرید کابل شارژ تایپ سی به تایپ سی و یا USB-A به Type C اقدام کنید.

طول کابل: کابل‌های شارژ تایپ سی در اندازه‌های مختلف برای استفاده‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند. کابل‌های کوتاه برای شارژ پاوربانک، هندزفری بلوتوثی و ... می‌توانند مناسب باشد در صورتی که کابل‌های بلندتر برای شارژ گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پشتیبانی از تکنولوژی‌های شارژ: برای شارژ سریع دستگاهتان لازم است کابلی را انتخاب کنید که از تکنولوژی‌های شارژ سریع مثل PD یا QC پشتیبانی کند.

 

بهترین کابل شارژ type c

 

متریال و کیفیت ساخت: برای خرید کابل شارژ تایپ سی، لازم است کابلی را انتخاب کنید که از متریال باکیفیت ساخته شده باشد و در برابر خم شدن، کشش و پارگی مقاوم باشد.

طراحی کابل: برخی از کابل‌های تایپ سی دارای طراحی‌های زاویه‌دار یا چرخشی هستند که این امر باعث می‌شود دست‌‌ها هنگام استفاده از گوشی در حال شارژ، راحتی بیشتری داشته باشد.

قابلیت انتقال داده: یکی دیگر از فاکتورهای مهم هنگام انتخاب کابل شارژ تایپ سی، قابلیت انتقال دیتا و اطاعات می‌باشد که لازم است قبل از خرید، بررسی شود.

 

بهترین کابل‌های شارژ تایپ سی

 

1.کابل شارژ USB به Type-C طول 1 متر باسئوس Baseus مدل CAKF000101 توان 66 وات

 

کابل شارژ باسئوس تایپ سی

 

این کابل شارژ باسئوس تایپ سی، یکی از بهترین کابل‌های موجود در بازار است که طول 100 سانتی متر دارد، از آلیاژ روی و نایلون بافته شده تشکیل شده و در برابر خم شدن و کشش نیز مقاوم است. این کابل USB-A به Type-C توان 66 وات ساعت و قابلیت انتقال دیتا با سرعت 480 مگابیت در ثانیه دارد. این کابل فست شارژ یک انتخاب مناسب برای شارژ انواع دستگاه‌ها بوده و دارای استانداردهای CE, UKCA می‌باشد.

 

2.کابل شارژ USB به Type-C طول 1 متر باسئوس Baseus مدل CAKW000602 توان 100 وات

 

خرید کابل شارژ تایپ سی

 

کابل شارژ تایپ سی بعدی که قصد معرفی آن را داریم، یکی از بهترین و مقاوم ترین مدل‌های موجود در بازار است. طول این کابل 1 متر است و به شما این امکان را می‌دهد که هنگام شارژ بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. این کابل سیلیکونی سوپر فست شارژ  توان خروجی 100 وات ساعت دارد، همچنین برای انتقال دیتا مناسب است.

 

3.کابل شارژ Type-C به Type-C طول 1.8 متر مک دودو Mcdodo مدل CA-2112 توان 100 وات

 

کابل شارژ type c

 

اگر به دنبال بهترین کابل شارژ تایپ سی هستید، که علاوه بر شارژ سریع قابلیت انتقال دیتا با سرعت مناسب نیز داشته باشد، این کابل شارژ تایپ سی مک دودو می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. این محصول باکیفیت علاوه بر اینکه ظاهر زیبا و کانکتورهای Transparent و شفاف دارد، دارای طول 180 سانتی متر برای راحتی استفاده در زمان شارژ، پشتیبانی از فناوری PD و توان شارژ 100 وات ساعت است. پس اگر زیبایی و کیفیت را در یک محصول می‌خواهید این کابل شارژ تایپ سی به تایپ سی مناسب شما خواهد بود.

 

4.کابل شارژ ( یکسر USB-A (L به Type-C طول 180 سانتی متر مک دودو Mcdodo مدل ca-3381 توان 100 وات

 

بهترین کابل شارژ Type c

 

کابل شارژ USB A به Type c مک دودو با طراحی 90 درجه، مخصوص افرادی طراحی شده که عادت به استفاده از گوشی در حال شارژ دارند. این کابل شارژ سریع، کاربردی و زیبا از تکنولوژی شارژ سریع PD پشتیبانی می‌کند، قابلیت عبور جریان 6 آمپر و توان شارژ 100 وات ساعت را دارد.

 

4.کابل شارژ نمایشگر دار Type-C به Type-C طول 100 سانتی متر باوین Bavin مدل CB255 توان 60 وات

 

کابل شارژ تایپ سی باوین

 

 کابل شارژ تایپ سی به تایپ سی باوین مدل CB255 طراحی شیک و منحصر به فردی دارد. این کابل مجهز به یک نمایشگر LCD بوده و روکش آن از نایلون بافته شده مقاوم است. علاوه بر این، کابل تایپ سی سوپر فست باوین مدل CB255  قابلیت عبور جریان 2.4 آمپر و توان شارژ 60 وات ساعت دارد.

 

جمع بندی:

در این مقاله، نکات مهم برای انتخاب بهترین کابل شارژ تایپ سی را بیان کردیم. علاوه بر این، به معرفی چند نمونه از بهترین کابل‌های شارژ تایپ سی موجود در بازار پرداختیم که با توجه به ویژگی‌ها و عملکردشان، می‌توانند انتخابی ایده‌آل برای کاربران باشند.

با مطالعه این مطلب، می‌توانید اطلاعات لازم برای انتخاب آگاهانه کابل شارژ تایپ سی را به دست آورید و از تجربه شارژ ایمن و سریع دستگاه‌هایتان لذت ببرید.

 

 

مشاهده، بررسی و خرید انواع کابل شارژ تایپ سی

 

 

مطالعه بیشتر: کابل شارژ چند کاره (چند سر) + معرفی لیست نمونه

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش